Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / VŠETKO ZA 4,90 / Všetko za 4,90 / Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni
Jen u nás

Marketing a management cestovního ruchu - na národní a regionální úrovni

EAN 9788074521096 ISBN 978-80-7452-109-6
Vydavatel Univerzita Jana Amose Komenského Praha Počet stran 236
Rok vydání 2015 Formát 16x24 cm

4,90 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
Publikace „Marketing a management cestovního ruchu na národní a regionální úrovni” se věnuje velmi aktuálním tématům a je logicky rozdělena do čtyř základních částí První část Kvalita ve službách cestovního ruchu komplexním způsobem mapuje důležitost kvality v cestovním ruchu a to nejen na národní a regionální úrovni ale i na úrovni mezinárodní Vhodně je tato část publikace doplněna i o problematiku lázeňského cestovního ruchu který je velmi významnou součástí cestovního ruchu České republiky Druhá část Marketing a management v cestovním ruchu měření vlivů cestovního ruchu v destinaci obsahuje kromě teoretického zázemí i šetření provedené v období ledna 2014 které bylo zaměřeno nejen na charakteristiky z hlediska cestovního ruchu ale také na využívání a hodnocení marketingové komunikace právě v souvislosti s cestováním Právní problematika ve vztahu k cestovnímu ruchu je logicky součástí třetí části publikace Cestovní ruch jako průřezové odvětví Přestože jsou legislativní podmínky komplikovaným problémem a v současné době procházejí řadou změn autoři se s tím velmi dobře vypořádali Stejně tak je tato část publikace vhodně doplněna o problematiku bezpečnostní situace a zdůraznění zmírnění chudoby která je důležitou otázkou pro mnoho rozvojových zemí v rámci subsaharské Afriky Velmi pozitivně hodnotím čtvrtou část publikace která obsahuje výstupy studentské grantové soutěže Řešitelé projektu se adekvátním způsobem zhostili cílů které si vytyčily jedná se zejména o analýzu poptávky a nabídky turistického regionu Střední Čechy a zhodnocení destinačního managementu v regionu Kladně hodnotím provedená dotazníková šetření ve vztahu k poptávce jejichž účelem bylo zmapovat návštěvnost v turistických oblastech Střední Čechy – západ Střední Čechy – jih a Střední Čechy – severovýchod – Polabí zaměřit se na skladbu návštěvníků způsob trávení volného času spokojenost návštěvníků s nabídkou cestovního ruchu kvalitou poskytovaných služeb a zájem region v budoucnu opět navštívit Dotazníková šetření ve vztahu k řízení cestovního ruchu v turistickém regionu byla zaměřena mj na zjištění názorů na vznik a fungování turistické organizace v regionu Publikaci tak lze jednoznačně doporučit nejen studentům oboru cestovní ruch pro které představuje dobrý základ pro další specializaci ale i veřejnosti která si může prostřednictvím tohoto textu ověřit své znalosti z oblasti marketingu a managementu cestovního ruchu a rozšířit si je případně může o tomto tématu získat klíčové informace Práci lze označit jako unikátní materiál pro čtenářskou veřejnost i odborníky v cestovním ruchu a to jak vzhledem k rozsahu tak i k hloubce provedené analýzy a hodnocení

Príslušnosť kategórií

VŠETKO ZA 4,90 / Všetko za 4,90
VŠETKO ZA 4,90
INDE NEKÚPITE
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Učebnice a skriptá
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Management
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Paulovčáková Lucie
Nakladatel: Univerzita Jana Amose Komenského Praha

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

4,90 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.