Praktická učebnice tvorby firemního stylu

EAN 9788090659438 ISBN 978-80-906594-3-8
Vydavatel Professional Publishing Počet stran 188
Rok vydání 2017 Formát 16x24 cm

9,92 EUR s DPH
Skladem
ks
Firemní styl je jedním z prvků komunikace uvnitř podniku a s okolím při vytváření obrazu firmy v očích veřejnosti Publikace přináší přehled o základních pojmech v oblasti vizuální komunikace a o postupech tvorby firemního stylu Čtenář získá přehled o současných trendech tvorbě projektu a grafického manuálu firemního stylu a bude schopen tyto poznatky samostatně aplikovat Z obsahu: Komunikace a propagace; Firemní identita a firemní styl; Projekt a vlastní tvorba firemního stylu; Manuál grafických standardů a jeho realizace atd

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Učebnice a skriptá
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Príručky a slovníky
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Horný Stanislav
Nakladatel: Professional Publishing

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

9,92 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.