Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama / Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

Marketingová komunikace v místě prodeje - POP, POS, In-store, Shopper Marketing

EAN 9788027102525 ISBN 978-80-271-0252-5
Vydavatel Grada Počet stran 512
Rok vydání 2017 Formát 17x24 cm

22,87 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
Autor: Jesenský Daniel a kolektiv
Nakladatel: Grada

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

22,87 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.