Efektivní vystupování a prezentace firem institucí projektů a idejí ve vysílacích médiích TV a rozhlas patři v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici ale stále častěji také úspěšní podnikatelé manažéři aktivisté i sportovci Jak se zachovat když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání příp nám oznámí že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Jak se připravit na prezentaci v přímém televizním nebo rozhlasovém přenosu jakým chybám se ve studiu vyhnout na jaké triky novinářů si dát pozor jak zvládnout trému a jak co nejlépe zapůsobit na diváky a posluchače? Jak reagovat když se staneme terčem mediálního útoku? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt firmu tým i sebe Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažérů i politiků