Úvod do praxe mediální komunikace

EAN 9788024521909 ISBN 978-80-245-2190-9
Vydavatel Vysoká škola ekonomická v Praze Počet stran 90
Rok vydání 2017 Formát 18x25 cm

6,73 EUR s DPH
Skladem
ks
Efektivní vystupování a prezentace firem institucí projektů a idejí ve vysílacích médiích TV a rozhlas patři v dnešní době stále naléhavěji k dovednostem bez kterých se jen stěží obejdou nejen profesionální tiskoví mluvčí a politici ale stále častěji také úspěšní podnikatelé manažéři aktivisté i sportovci Jak se zachovat když nám zavolá redaktor z televize nebo rozhlasu a pozve nás do vysílání příp nám oznámí že nás navštíví se záznamovou technikou v naší kanceláři? Jak se připravit na prezentaci v přímém televizním nebo rozhlasovém přenosu jakým chybám se ve studiu vyhnout na jaké triky novinářů si dát pozor jak zvládnout trému a jak co nejlépe zapůsobit na diváky a posluchače? Jak reagovat když se staneme terčem mediálního útoku? Co může říkat šéf a co musí říkat tiskový mluvčí? Tyto otázky by neměly být pro vzdělané ekonomy noční můrou ale naopak výzvou k využití příležitosti oslovit široké cílové skupiny a prvotřídně představit produkt firmu tým i sebe Manuál pro vystupování v televizi a rozhlase nabízí text dvou zkušených mediálních analytiků a poradců špičkových českých manažérů i politiků

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Váňa Daniel, Horký Petr
Nakladatel: Vysoká škola ekonomická v Praze

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

6,73 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.