Spotřebitelské typologie

EAN 9788087500903 ISBN 9788087500903
Vydavatel VeRBuM Počet stran 206
Rok vydání 2017 Formát

7,65 EUR s DPH
Skladem
ks
Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům službám společenským tématům a hudebním stylům Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí Takto vymezené segmenty klastry popisuje pomocí demografických charakteristik přičemž si všímá čím se liší od obecné populace a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního tedy ukazuje jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající jinými slovy sleduje do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata Přináší tak celou řadu informací jejichž význam může být jak vědecký tak i praktický neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Bačuvčík Radim
Nakladatel: VeRBuM

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

7,65 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.