Média v meziválečné publicstice

EAN 9788076380042 ISBN 978-80-7638-004-2
Vydavatel Togga Počet stran 179
Rok vydání 2019 Formát 19 cm

7,54 EUR s DPH
Skladem
ks
povahy publicistické produkce v meziválečném období kdy dochází k prolínání rolí literáta spisovatele a žurnalisty První část knihy tvoří studie analyzující dobové představy o pojetích žurnalistiky zde se autoři opakovaně obrací k dílu Karla Čapka a dalších Druhá část knihy je věnována výkladu toho jakým způsobem dochází v literárních textech v „dětské“ literatuře a anti utopické literatuře k popisu nástupu „nových“ médií či proměny role a postavení médií tištěných a to nikoliv pouze ve formě odkazování na ně ale také co se týče jejich funkce dějotvorné Monografie vydaná v rámci projektu Vědecko výzkumného záměru MUP volně navazuje na publikaci Kapitoly z dějin českého myšlení o médiích 1918–1938 která vyšla v roce 2018

Príslušnosť kategórií

HISTORICKÁ LITERATÚRA
Autor: CHarvát, Martin Jirák, Jan a kol.
Nakladatel: Togga

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

7,54 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.