Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / PSYCHOLOGICKÁ LITERATÚRA / Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

Nadčasový produkt - Jak vytvořit a propagovat dílo trvalé hodnoty

EAN 9788090798786 ISBN 978-80-907987-8-6
Vydavatel Audiolibrix Počet stran 228
Rok vydání 2021 Formát

13,42 EUR s DPH
Skladem
ks
Kultovní kniha pro kreativce, marketéry a tvůrce nových produktů, kteří si kladou tyto otázky: • Jak vdechnout prvotnímu nápadu život? • Jak definovat svou značku? • Jak nový produkt propagovat? • A jak neupadnout v zapomnění po první sezóně? Nadčasový, e

Príslušnosť kategórií

PSYCHOLOGICKÁ LITERATÚRA
Autor: Holiday Ryan
Nakladatel: Audiolibrix

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

13,42 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.