Řízení a zlepšování kvality

EAN 9788087865835 ISBN 978-80-87865-83-5
Vydavatel Ekopress Počet stran 206
Rok vydání 2023 Formát B5

13,08 EUR s DPH
Skladem
ks
Řízení a zlepšování kvality Řízení a zlepšování kvality Blecharz Pavel Cena: Kč 340 běžná cena Cena: Kč 306 sleva 10 Dostupnost: skladem Vydavatel: Ekopress Vyšlo: 2023 02 ISBN: 978 80 87865 83 5 EAN: 9788087865835 Stran: 206 Rozměr: B5 Provedeni: Měkká vazba Smyslem knihy je podat základní přehled o kvalitě tj umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka o managementu kvality v organizaci a dále seznámit s jednoduchými nástroji ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality Jakkoli jsou dvacátá léta tohoto století velmi komplikovaná kvalita zůstává fenoménem pro nové tisíciletí Zákazníci jsou čím dál víc náročnější což vyvolává tlak na výrobce a poskytovatele služeb nejen ohledně kvality ale i ohledně ceny za kterou danou kvalitu prodávají V dnešní době je velké většině obyvatel v Evropě a Americe ale částečně i v Asii nebo v Africe dopřána kvalita ve všech oblastech Skoro každý si má možnost koupit to co se mu líbí nebo co mu chutná ovšem samozřejmě s limitem obsahu jeho peněženky V některých zemích si zákazník může koupit nějakou věc okamžitě jinde bude muset delší dobu šetřit Ale i lidé s nižšími příjmy si postupně i díky různým možnostem úvěrů mohou pořídit vysněné auto pračku nebo televizor do domácnosti zajet si na exotickou dovolenou či dopřát si nějaký další vytoužený výrobek nebo službu Je logické že se většina spotřebitelů chová racionálně a proto hledá na trhu kvalitní výrobky které se dají pořídit za přiměřenou cenu Tuto skutečnost vnímá většina podniků a proto se snaží minimalizovat své náklady na vývoj nových produktů a snižovat své výrobní nebo jiné procesní náklady K tomu napomáhají i moderní systémy řízení kvality které jsou postaveny na mezinárodní normě ISO 9001 a dalších normách nebo systémy které jsou odvozeny z japonské filosofie řízení kvality Tyto systémy využívají mimo jiné i pokročilé techniky kvality a moderní postupy pro procesní řízení v organizaci Takové firmy si pak mohou dovolit nabízet vynikající kvalitu avšak s ohledem na cenovou dostupnost pro široké spektrum zákazníků Smyslem této knihy je podat základní přehled o kvalitě tj umožnit čtenáři získat základní představu o hodnocení spokojenosti zákazníka o managementu kvality v organizaci a dále seznámit čtenáře s jednoduchými nástroji ale i s pokročilejšími postupy a metodami pro řízení a zlepšování kvality Text je vhodný pro široké spektrum osob Především zde naleznou svou oblast podnikoví specialisté jejichž zaměřením v praxi je procesní řízení a kvalita Nicméně kniha může být užitečná i pro další podnikové odborníky např z oblasti marketingu vývoje a návrhu nebo výroby a lze ji doporučit rovněž vysokoškolským studentům napříč technickými a ekonomickými oblastmi

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Management
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Blecharz Pavel
Nakladatel: Ekopress

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

13,08 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.