Publikace se zaměřuje na marketingovou problematiku tvorby inovací produktů nových produktů ; jako centrální oblast celkové podnikatelské a tedy i marketingové problematiky Proces tvorby inovací produktů se charakterizuje z různých zorných úhlů tak aby se čtenář prostudováním knihy komplexně seznámil s podstatou posláním a obsahovou náplní marketingových aktivit v procesu tvorby inovací produktů v podnicích Z hlediska potřeb podnikové praxe manažerského rozhodování se systematicky popisují a vysvětlují podmínky a předpoklady kvalitního komplexního marketingového zabezpečování celkového procesu tvorby podnikatelsky úspěšných inovací produktů Čtenář se studiem publikace seznámí s řadou poznatků manažerských principů návodů postupů metod a nástrojů prakticky využitelných a užitečných pro řešení toho aby toto marketingové zabezpečení bylo patřičně pro podnik účinné vskutku podnikatelsky efektivní Výklad je podáván jako organická součást celkové problematiky tvorby a využívání marketingového mixu podnikem Ke každé kapitole je zařazen seznam klíčových pojmů a soubor kontrolních otázek To má čtenáři usnadnit studium a vlastní vyhodnocování toho jak se mu podařilo pochopit obsah jednotlivých kapitol a jak dokáže prakticky aplikovat získané poznání Vzhledem ke svému vysoce aktuálnímu zaměření na konkrétní nezbytné předpoklady a způsoby úspěšné podnikatelské činnosti a zvolenému způsobu výkladu dané tematiky je kniha určena širokému okruhu čtenářů Jednak vysokoškolským studentům k jejímu využití v rámci jejich celkového studia problematiky managementu a marketingu Jako vhodný průvodce marketingovou problematikou tvorby podnikatelsky úspěšných inovací produktů je určena také těm podnikatelům manažerům marketingovým pracovníkům a dalším pracovníkům podnikové praxe kteří chtějí získat pro ně užitečné znalosti z této oblasti případně je dále rozvinout a zdokonalit Kniha může oslovit i další zájemce z řad odborné i laické veřejnosti o danou tematiku