Moderní marketingové trendy

EAN 9788074082535 ISBN 978-80-7408-253-5
Vydavatel Vysoká škola finanční a správní, a.s. Počet stran 252
Rok vydání 2023 Formát A5

18,85 EUR s DPH
Skladem
ks
Odborná monografie popisuje inovativní změny marketingové komunikace na pozadí současně se měnící společnosti Autoři renomovaní odborníci z oblasti ekonomie globálního podnikání a marketingu přistupují k marketingu jako společensko vědní disciplíně Výsledkem pečlivého výběru témat je dvanáct studií které přinášejí plastický obraz o aktuálním dění v marketingové komunikaci u nás i v zahraničí Studie lze rozdělit do čtyř základních tematických okruhů: Teoretická východiska marketingu jako behaviorální vědy Globální trendy a souvislosti v moderním marketingu Aplikace moderních marketingových aktivit do vybraných zájmových oblastí a Nové trendy ve vývoji chování spotřebitelů Zpracovaná témata jsou doplněna aktuálními daty z primárních i sekundárních výzkumů

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Hes Aleš, Knihová Ladislava a kolektiv
Nakladatel: Vysoká škola finanční a správní, a.s.

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

18,85 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.