Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama / Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru 2. vydání

Marketingová komunikace a public relations. Výklad pojmů a teorie oboru 2. vydání

EAN 9788024655789 ISBN 978-80-246-5578-9
Vydavatel Karolinum Počet stran 120
Rok vydání 2023 Formát

8,46 EUR s DPH
Skladem
ks
Slovník kolektivu autorů z Fakulty sociálních věd Univerzity Karlovy tvoří pendant k úspěšné Praktické encyklopedii žurnalistiky, jež se dočkala několika vydání. Obsahuje přes dvě stě padesát výkladových hesel, která umožňují základní orientaci v klíčovýc

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Halada Jan
Nakladatel: Karolinum

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

8,46 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.