Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Financie a podnikanie / Behaviorální alchymie v B2B, jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchod. cílů

Behaviorální alchymie v B2B, jak využít behaviorální vědu k dosažení marketingových a obchod. cílů

EAN 9788074903250 ISBN 978-80-7490-325-0
Vydavatel H.R.G. Počet stran 155
Rok vydání 2024 Formát

34,23 EUR s DPH
Skladem
ks
Každý den na nás působí mnoho podvědomých zkreslení a zkratek Ovlivňují naše rozhodování a my jim nedokážeme odolat V B inside jsme pro Vás vybrali 10 klíčových behaviorálních efektů které ovlivňují rozhodování decision makerů na B2B trzích Ukážeme Vám je vysvětlíme jak fungují a dáme Vám tipy jak je využít ve Vašem B2B marketingu a obchodě Kniha o tom jak díky behaviorální vědě zlepšit marketing a obchod v B2B 138 stran 10 klíčových behaviorálních principů v B2B 10 případových studií z českého B2B prostředí 38 konkrétních tipů na využití principů v praxi Návod na interní behaviorálně marketingový audit

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Financie a podnikanie
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Macháčová Irma, Jirásek Michal, Fusek Petr a Soukup Tomáš
Nakladatel: H.R.G.

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

34,23 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.