Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú.
Marketing – cesta k trhu se v devadesátých letech stal nejoblíbenější učebnicí základů marketingu u nás O tom svědčí pro oblast odborné literatury nevídaně vysoký počet vydaných a prodaných 50 tis kusů této publikace V novém vydání které navazuje na původní publikaci byl autorem obsah ve značné míře inovován a doplněn o nové poznatky z oblasti marketingové teorie a praxe Zájemcům o tuto knihu je předkládán kvalitní počáteční vstup do světa marketingu Jedná se o vhodnou učebnici pro studenty kteří chtějí marketing studovat na vyšší úrovni a pro odborníky kteří potřebují pro svou práci kvalitní teoretické základy ve stále se měnícím ekonomickém prostředí Přehledná jasná s řadou praktických řešení Neocenitelná nejen pro výuku základů marketingu ale i pro praxi a širokou odbornou veřejnost