Súbory cookie a ďalšie technológie sledovania používame na zlepšenie vášho zážitku z prehliadania našich webových stránok, na to, aby sme vám zobrazovali prispôsobený obsah a cielené reklamy, na analýzu návštevnosti našich webových stránok a na pochopenie toho, odkiaľ naši návštevníci prichádzajú.
Publikace je zaměřena na výklad základních právních předpisů upravujících oblast mediálního práva zejména na vztah mezi veřejnoprávní a soukromoprávní regulací mediálního trhu a svobodou projevu Nabízí základní přehled různých oblastí mediálního práva periodika elektronická média regulace reklamy průnik osobnostních práv autorského práva a mediálního práva jakož i pochopení funkcí právních předpisů a principů které jsou relevantní pro tento interdisciplinární obor Zabývá se právními předpisy které ovlivňují obsah jednotlivých médií pojednává o předpisech Evropské unie upravujících tuto oblast a uvádí příklady právní úpravy v jednotlivých zemích Evropské unie Druhé vydání této publikace odráží změnu zákona o rozhlasovém a televizním vysílání která je vyvolána novou právní úpravou ES spočívající v oddělení služby přenosu od služby poskytující obsah a digitalizací rozhlasového a televizního vysílání