Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / SPOLOČENSKOVEDNÁ LITERATÚRA / Mediální integrace národa v době globalizace

Mediální integrace národa v době globalizace

EAN 9788021043763 ISBN 978-80-210-4376-3
Vydavatel Masarykova univerzita - Mezinárodní politologický ústav Počet stran 198
Rok vydání 2007 Formát A5

7,69 EUR s DPH
Skladem
ks
Jaká je role masových médií v procesech národní integrace a budování národní identity? Jaké konkrétní integrační mechanismy používají média v prostředí národního státu? Hledání odpovědí na tyto otázky tvoří osu této publikace která se pohybuje na pomezí mediálních teorií a sociologickcýh přístupů k fenoménům národní identity nacionalismu a globalizace

Príslušnosť kategórií

SPOLOČENSKOVEDNÁ LITERATÚRA
SPOLOČENSKOVEDNÁ LITERATÚRA / SOCIOLOGICKÁ LITERATÚRA / Teória a metodológia
SPOLOČENSKOVEDNÁ LITERATÚRA / SOCIOLOGICKÁ LITERATÚRA
Autor: Štětka Václav
Nakladatel: Masarykova univerzita - Mezinárodní politologický ústav

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

7,69 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.