Mediální právo

EAN 9788021048843 ISBN 978-80-210-4884-3
Vydavatel Masarykova univerzita Brno - Právnická fakulta Počet stran 248
Rok vydání 2009 Formát A5

4,23 EUR s DPH
Skladem
ks
Kniha kterou autorský kolektiv publikuje má především představovat „studijní oporu „ kurzu Mediálního práva Proto se nejprve věnuje teoretickým otázkám vymezení masových médií a jejich funkcím poté systémovým otázkám mediální právo v systému práva a konečně i pozitivně právní úpravě vycházející z ústavněprávních a lidsko právních základů mediálního práva V tomto směru věnuje pozornost tiskovému právu a elektronickým médiím včetně problematiky jejich regulačních orgánů Dále je předmětem pozornosti autorů reklama v médiích média v politické a volební kampani práva a povinnosti novinářů a ochrana osobnosti v mediálním právu Autoři jsou proto přesvědčeni že učební pomůcka může být užitečnou i pro právníky obsahuje i nejnovější českou a evropskou judikaturu pracovníky reklamy a politického marketingu a v neposlední řadě i pro pracovníky masových médií

Príslušnosť kategórií

PRÁVNICKÁ LITERATÚRA
Autor: Kroupa Jiří
Nakladatel: Masarykova univerzita Brno - Právnická fakulta

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

4,23 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.