Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama / Marketingové pojetí výrobku a komunikace. Testování výrobku

Marketingové pojetí výrobku a komunikace. Testování výrobku

EAN 9788024813417 ISBN
Vydavatel Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava Počet stran
Rok vydání neuveden Formát

4,23 EUR s DPH
Skladem
ks
Autor: Velčovská Šárka
Nakladatel: Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

4,23 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.