Jen u nás

Marketingový průzkum

EAN 9788025121832 ISBN 978-80-251-2183-2
Vydavatel Computer Press Počet stran 124
Rok vydání 2009 Formát B5

11,19 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
Jistě není třeba připomínat že v dnešní době není těžké něco vyrobit ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky Poznat jejich přání potřeby očekávání i spokojenost není tak těžké jak by se mohlo zdát na první pohled Zapomeňte ale na to že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost Mimo jiné vám poradí: jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl kdy využít techniku dotazování pozorování a kdy experiment a jak tyto techniky zvládnout jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem kteří se chtějí stát poučenými zadavateli případně dokonce realizátory marketingového průzkumu Uvnitř mimo jiné naleznete: rady pro začátečníky příklady konkrétních praktických problémů otázky k zamyšlení praktickou ukázku jednoduchého průzkumu

Príslušnosť kategórií

INDE NEKÚPITE
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Foret Miroslav
Nakladatel: Computer Press

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

11,19 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.