Jistě není třeba připomínat že v dnešní době není těžké něco vyrobit ale prodat – a k tomu je nutné znát své zákazníky Poznat jejich přání potřeby očekávání i spokojenost není tak těžké jak by se mohlo zdát na první pohled Zapomeňte ale na to že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků Autor této knihy vás provede jednotlivými kroky kterým je při poznávání zákazníků třeba věnovat pozornost Mimo jiné vám poradí: jak definovat marketingový problém a výzkumný cíl kdy využít techniku dotazování pozorování a kdy experiment a jak tyto techniky zvládnout jak zpracovat zjištěné informace Kniha je určena všem kteří se chtějí stát poučenými zadavateli případně dokonce realizátory marketingového průzkumu Uvnitř mimo jiné naleznete: rady pro začátečníky příklady konkrétních praktických problémů otázky k zamyšlení praktickou ukázku jednoduchého průzkumu