Management - trendy a teorie

EAN 9788071796831 ISBN 978-80-7179-683-1
Vydavatel C.H.Beck Počet stran 292
Rok vydání 2007 Formát B5

EU39

18,85 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
EU39
Od počátku 90 let se svět v důsledku politických technologických a ekonomických změn podstatně změnil Podniky začaly na tyto proměny reagovat změnou svých strategií Nová praxe se promítá do teorie obzvláště do nauky o podnikovém hospodářství a managementu V centru pozornosti předkládané učebnice je proto otázka zda lze v důsledku nových teoretických poznatků a jejich aplikace v praxi hovořit o nové teorii mnagementu Pozornost je zaměřena např na problematiku managementu změn change management vznik strategie shareholder value outsourcing a offshoring business reengineering benchmarking systém managementu jakosti TGM a balanced scorecard Teoretický výklad je doplněn příklady z praxe Učebnice je určena zejména studentům vysokých škol ekonomického zaměření Obsahuje však také řadu zajímavých příkladů strategického rozhodování v rámci podnikového řízení a proto ji lze doporučit také pracovníkům managementu podniků

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Management
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Lang Helmut
Nakladatel: C.H.Beck

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

18,85 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.