Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / INDE NEKÚPITE / Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikac
Jen u nás

Praktická encyklopedie žurnalistiky a marketingové komunikac

EAN 9788072772667 ISBN 80-7277-266-X
Vydavatel Libri Počet stran 300
Rok vydání 2007 Formát A5

11,15 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
Třetí, aktualizované a podstatně rozšířené vydání úspěšného titulu Praktická encyklopedie žurnalistiky bylo obohaceno jak o další hesla z dosud zařazených oborů (tisk, elektronická média, informační technologie atd.), tak o celý nový obor, který se týká m

Príslušnosť kategórií

INDE NEKÚPITE
NÁUČNÁ LITERATURA
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Halada Jan
Nakladatel: Libri

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

11,15 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.