Management a marketing sportu

EAN 9788073761509 ISBN 978-80-7376-150-9
Vydavatel Olympia Počet stran 225
Rok vydání 2009 Formát

10,35 EUR s DPH
Skladem
ks
Autorka v knize reaguje na moderní trendy v řízení sportovních organizací které směřují k jejich efektivní práci Zabývá se celou řadou podnětů pro praktické vedení organizací ziskového i neziskového charakteru v oblasti plánování jejich aktivit organizování a řízení sportovních akcí Seznamuje čtenáře s přípravou sponzorských aktivit s možnostmi prodeje sportovní reklamy nabízí náměty pro podnikání v tělovýchovných a sportovních službách radí jak připravit marketingové plány Dále nastiňuje jak se chová trh v oblasti sportu jaká má specifika předkládá vhodné taktiky a strategie jak prodávat sportovní produkty a upozorňuje na rizika která lze na trhu sportu nalézt

Príslušnosť kategórií

ŠPORTOVÁ LITERATÚRA
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Management
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Čáslavová Eva
Nakladatel: Olympia

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

10,35 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.