Základy marketingovej komunikácie

EAN 9788089447114 ISBN 978-80-89447-11-4
Vydavatel Eurokódex Počet stran 232
Rok vydání 2009 Formát B5

13,20 EUR s DPH
Skladem
ks
„ Struktura práce má svou logiku jedná se o obsahově vynikající a hutné dílo Velmi rozsáhlý seznam použitých zdrojů a citované literatury svědčí o hlubokém odborném „záběru“ publikace a objektivním zpracování pojednávané problematiky Kniha podchycuje všechny aspekty marketingové komunikace a představuje komplexní materiál pro studium předmětu stejného jména Vydání této publikace pro potřebu výuky základů marketingové komunikace považuji za vysoce přínosné i z důvodu motivace studentů Práce je nejen psána ve svěžím a odborně fundovaném stylu je rovněž z pohledu didaktického doplněna o řadu skvělých přehledů grafů a tabulek Tím text získává na poutavosti a zajímavosti “ doc Ing Jaroslav Světlík Ph D

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Foret Miroslav
Nakladatel: Eurokódex

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

13,20 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.