Marketing ve zdravotnictví

EAN 9788070135037 ISBN 978-80-7013-503-7
Vydavatel Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů Počet stran 150
Rok vydání 2009 Formát 150x210 mm

10,23 EUR s DPH
Skladem
ks
Tato učební pomůcka je výběrem určitého úseku obecné marketingové teorie s ohledem na možnost aplikace ve zdravotnictví Autor zde soustřeďuje informace které jsou relevantní pouze v oblasti zdravotnictví a ukazuje na některé specifické problémy aspekty a předpisy vymezující hranice marketingu v této oblasti managementu

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Zlámal Jaroslav
Nakladatel: Národní centrum ošetřovatelství a nelékařských zdravotnických oborů

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

10,23 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.