Regulace médií

EAN 9788087212486 ISBN 978-80-87212-48-6
Vydavatel Nakladatelství Leges Počet stran 272
Rok vydání 2010 Formát A5

15,38 EUR s DPH
Skladem
ks
Kniha vysvětluje právní podmínky vzniku oprávnění provozovat některá média periodický tisk a rozhlasové a televizní vysílání a meze přípustných obsahových omezení mediálních sdělení Jsou v ní již zapracovány poslední legislativní změny vycházející z rozdělení elektronických mediálních služeb na audiovizuální mediální služby lineární a nelineární Problematika je nazírána především z pohledu správněprávního na konkrétních příkladech jsou demonstrovány instituty obecného správního práva Správněprávní pohled však musí být nutně korigován optikou ústavněprávní Kniha je určena jak pro studenty předmětů zabývajících se mediálním právem tak pro vlastníky či pracovníky médií i širší odbornou veřejnost která se o problematiku médií zajímá

Príslušnosť kategórií

PRÁVNICKÁ LITERATÚRA / Správne právo
PRÁVNICKÁ LITERATÚRA
Autor: Olga Pouperová
Nakladatel: Nakladatelství Leges

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

15,38 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.