Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / NEZOBRAZOVAT NA WEBU / Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku

Kvalita jako faktor konkurenceschopnosti podniku

EAN 9788021056886 ISBN
Vydavatel Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta Počet stran
Rok vydání Formát

12,81 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
Publikace je výsledkem tříletého sledování vztahu českých podniků ke kvalitě, zejména jejich uvědomění si skutečnosti, že kvalita jejich produktů je faktorem konkurenceschopnosti celého podniku. Výzkum samotný byl proveden pomocí dotazníkového dotazování

Príslušnosť kategórií

NEZOBRAZOVAT NA WEBU
Autor: Suchánek; Sedláček; Špalek; Štamfestová
Nakladatel: Masarykova univerzita - Ekonomicko-správní fakulta

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

12,81 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.