Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Financie a podnikanie / Marketingový průzkum - poznáváme svoje zákazníky

Marketingový průzkum - poznáváme svoje zákazníky

EAN 9788026500384 ISBN 978-80-2650-038-4
Vydavatel Bizbooks Počet stran 120
Rok vydání 2012 Formát 16x22 cm

9,99 EUR s DPH
Na sklade: Rozebrané
Zapomeňte na to, že marketingový průzkum je pouhé vymýšlení otázek a nahodilé rozdávání dotazníků. Nechte se zasvětit do jednotlivých nástrojů (technik) a postupů marketingového průzkumu a naučte se posuzovat vhodnost jejich praktického využití. Kniha je určena všem, kteří chtějí být poučenými zadavateli marketingového průzkumu, případně dokonce realizátory jednoduchého průzkumu.

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Financie a podnikanie
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Foret Miroslav
Nakladatel: Bizbooks

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

9,99 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Rozebrané
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.