O podstatě reklamy

EAN 9788089447855 ISBN 978-80-8944-785-5
Vydavatel Eurokódex Počet stran 312
Rok vydání 2012 Formát A5

17,88 EUR s DPH
Skladem
ks
Klasická média jsou předčasně pohřbívána a nové technologie a s nimi spojené nové taktiky a přístupy jsou prezentovány jako jediné řešení efektivní reklamní komunikace Jak má tedy reklama fungovat aby byla skutečně efektivní? Které jsou faktory úspěšné a efektivní reklamy? Existuje teorie reklamy? Jedním z cílů publikace je předložit fundované vědecky ověřené základy teorie reklamy plně využitelné pro další výzkumy uskutečněné v oblasti slovenské a české reklamy Mimo jiné i proto abychom věděli kterou polovinu peněz investovaných do reklamy z celkové částky tří miliard euro vyhazujeme oknem Nebo také proto aby se ze zmíněných miliard vyhazovalo oknem co nejméně To je ale jen ekonomický pohled Reklama představuje mnohem složitější sociální fenomén Zkoumání její podstaty proto vyžaduje multidisciplinární přístup Na reklamu je možné nahlížet z pohledu mediální teorie psychologického sociologického kulturního ekonomického neurologického atd Autor se snažil při definování teoretických základů fungování reklamy využít všech výše uvedených přístupů

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Světlík Jaroslav
Nakladatel: Eurokódex

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

17,88 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.