Vydavatelství a nakladatelství Aleš Čeněk / Katalog / PSYCHOLOGICKÁ LITERATÚRA / Komunikácia a motivácia / Interkulturní komunikace v globálním obchodě - Perspektiva interkulturního managementu

Interkulturní komunikace v globálním obchodě - Perspektiva interkulturního managementu

EAN 9788074352553 ISBN 978-80-7435-255-3
Vydavatel Gaudeamus Počet stran 123
Rok vydání 2013 Formát 14x21 cm

6,27 EUR s DPH
Skladem
ks
Monografie přináší zajímavý pohled na používání angličtiny v mezinárodním obchodě s jeho pozitivními ale i negativními důsledky jako jasnou konkurenční výhodu nebo případnou bariéru pro rozvoj podnikání

Príslušnosť kategórií

PSYCHOLOGICKÁ LITERATÚRA / Komunikácia a motivácia
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Príručky a slovníky
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Financie a podnikanie
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Management
PSYCHOLOGICKÁ LITERATÚRA
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Pikhart Marcel
Nakladatel: Gaudeamus

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

6,27 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.