Marketingová strategie

EAN 9788085970814 ISBN 978-80-85970-81-4
Vydavatel IDEA SERVIS Počet stran 104
Rok vydání 2014 Formát A5

7,00 EUR s DPH
Skladem
ks
Publikace pomáhá porozumět marketingu který vidí jako dynamickou disciplínu v dnešním proměnlivém prostředí kde je dostatek nejrůznějších produktů ale „nedostatek“ zákazníků Snaží se poznat a pochopit marketing jako koncepci která se nebrání novým způsobům myšlení inspirovaným rychle se vyvíjejícími trhy Nenabízí proto jen strohý teoretický výklad ale předkládá podněty k zamyšlení a diskusi Publikace je určena studentům oboru ale i manažerům kteří již danou profesi vykonávají a podnikovým pracovníkům majícím k praxi strategického marketingového řízení blízko

Príslušnosť kategórií

EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Učebnice a skriptá
EKONOMICKÁ LITERATÚRA / Marketing a reklama
EKONOMICKÁ LITERATÚRA
Autor: Horáková Helena
Nakladatel: IDEA SERVIS

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

 

Ke vzkazu bude připojen název zboží a odkaz na detail zboží

* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa ceny produktu

7,00 EUR s DPH
EUR s DPH
Zadejte požadovanou cenu zboží. Klesne-li cena zboží na tuto hodnotu nebo nižší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.

Nastavit hlídacího psa množství produktu

Skladem
Zadejte požadovaný stav skladu. Stoupne-li množsví zboží na tuto hodnotu nebo vyšší, bude Vám zasláno upozornění e-mailem.
E-mailová adresa, na kterou bude zasláno upozornění.
* Takto označené údaje sú povinné a musia sa vždy vyplniť.